کبوتر پرشی اردبیل

عکس کفتر کاکولی،عکس کفتر پرشی،عکس کفتر خوش سو،عکس کفتر جلد،عکس کفتر،عکس کبوتر

کبوتر پرشی اردبیل

عکس کفتر کاکولی،عکس کفتر پرشی،عکس کفتر خوش سو،عکس کفتر جلد،عکس کفتر،عکس کبوتر

جوجه کله دار


نظرات 3 + ارسال نظر
مهران از اردبیل دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

با سلام و خدا قوت
از اینکه میبینم یکی از همشهریان من در فضای مجازی در خصوص کبوتر پرشی فعالیت میکنه بسیار خوشحالم.
بنده هم در اردبیل کبوتر پرشی نگهداری میکنم و خال کبوتران بنده اکثرا کاکلی کله دار میباشد.لطفا در صورت تمایل با هم در تماس باشیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.
منتظر ایمیل شما هستم
موفق باشی
parviz37@gmail.com

با سلام
از لطف شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و از ارتباط با شما خوشحال خواهم شد.

علی از خلخال پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://poshdar.blogfa.com/

حسین اقای عزیز سلام

در دو نوبت از جناب عالی سوالاتی در مورد مکان و همچنین در مورد نحوه ارتباط با شما مطرح نمودم ولی خبری نشد در هر حال در هر کجایی این استان سرد سیر هستید موفق باشید

باسلام و عرض ادب و عذرخواهی از محضر شما بزرگوار
بنده ساکن اردبیل هستم و تعداد محدودی حدود 50 تا کبوتر در خود شهر اردبیل نگهداری می کنم .کبوترای اصلی ما در روستای شیخ کلخوران هستند که به زودی عکس آنهارا در وبلاگ خواهم گذاشت.
باز هم از جنابعالی بسیار ممنون هستم و شرمنده اخلاق و منش شما.دوباره از حضور بزرگوارتان تمنای بخشش دارم.

محمد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام.وبلاگ زیبایی دارین.امیدوارم از وبلاگ من هم دیدن فرمایید.birdsesfahan.persianblog.ir

باسلام.وبلاگ زیبا همراه باکبوتران نازنین شما رادیدم.خوشحال میشم وقتی که میبینم این پرنده نجیب سوخته دلان بسیاری دارد...
ممنونم از لطف شما
درضمن با اجازه شما لینک وبلاگتان را در صفحه خودم گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد